keskiviikko 24. elokuuta 2016

ISIS -terroristijärjästö

Mikä ISISI on?

ISIS on sun rekan nokassa oleva osamaksu Audi, ISIS on länsimaiden sänkyy tappamia lapsia, ISISI on muovi sun pikaruokapakkauksessa,  ISIS on jokaineen muslimi joka on menettänyt perheensä tai kotinsa lännen öljyntuottajien pommittaessa. ISIS on oikeutta ja patriotismia, ISIS on rauhaa ja rakkautta, mutta sinä näe vain heidän tekonsa et lännen tekoja. Et näe amerikkalaissotilasta raiskaamssa pikkulasta tai puukottamassa perheen äitiä, et etkä sinä välitä sillä annant nenäpäivä huijareille 20 € almun joka vuosi, samalla ostat omatuntoa kirkolta 20 € hintaan. Olet jätettä!

Tällä kertaa on turkin vuoro mennä lopettamaan "terroristien" touhut, miten tämä tapahtuu? Ainut tapa on mennä toiseen maahana ja nyt länsimaalainen hurraa, vaikka käynnissä on sotarikos isolla S:llä. Ei toisten maihin mennä ilman mandaatteja tai sodanjulistuksia, jokainen tietää tämän mutta nyt se on sallittu, sillä terrorismi sanaa käyättäen saa tehdä mitä haluaa. Länsi häviää medissa, länsi häviää lopuksi myös materiassa. ISIS on kaikki ja ei ketään, se on unelma omasta maasta se on unelma vapaudesta.

Jos sinä tai läheisesi joudutte sivullisiksi uhreiksi ISIS:in vapautustaitelussa, olette uhreja vain jos ette käytä öljyä tai sen johdannaisia tuotteita, muuten olette olleet aiheuttamassa omaa tuskaanne. Jokainen miekkaan tarttuja saa rangaistuksensa joko tässä ajassa tai seuraavassa,jokainene sänkyyn murhattu pikkulapsi on uusi jäsen ISIS:ksen armeijaan..Ja siksi länsi häviää., sillä viha luo vain vihaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti