Sain vuosikymmen sitten elämän kamalimman hiivansieni-infektion. Lääkärit
selvittivät aikansa asiaa mutta hiiva vain jatkui ja jatkui, oli minun vuoroni.
Koska ajattelen asiaa väärin, niin päädyin heti oikeaan lopputlokseen (kuuntele saarna ensin).
Törmäsin hetki sitten miespuoliseen ystävääni joka kysyi ,että "mikä vitut naisten pimpissä on nykyään vialla kun alapäänkutina mainoksia ammutaan kokoajan telkkarista"? Vastaus on yhtä simppeli kun hoitokin.
Naisia pitkää tappaneet e-pillerit aiheuttavat sen, että keho menee epätasapainoon ja hiiva kierre on valmis. Muitaakseni itselläni mene kahdeksan kuukautta parantua tuosta infectiosta ja jouduin tunkemaan kapseleittan boulardia toosaani, mutta nyt ei ole vuosiin hiiva vaivannut.
Kysmys kuuluu ett kuinka tyhmä on ihminen joka syö hengevaarallisia e-pillerietä, jotka tekevät lapsetotmaksi lääkärin määryksestä ja miestä mielytääkseen? ..Ja sen päälle
vedellään hiivalääkkeet ja lapsettomuus hoidot..Kyllä se lääketehtaalle sopii.
Mielumin riskillä ratsastaen ja kumia käytellen kun se, että syön tuollaista kemikaalia mikä aiheuttaa veritulppia ja vähän vahingossa monelle ennen aikaista kuolemaa ja syöpää. Tehtailijat voivat itse syödä pillerinsä, E-pilleri on todellinen itsemurha pilleri, niin naiselle kun parisuhteellekkin.
Ei tarvitse lapsia odottaa jos on kiskonut e-pillereitä 80-luvulta , että siitä siskot boulardia pimppiin
ja jätetään ne toimimattomat kalliit hiivalääkkeet jotka syöksevät kehon pois balanssista kauppaan ja meno jatkuu. Mies voi käyttää kumia tai painua ulos ovesta, rikkaimmat voivat hankkia ehkäisytietokoneen tai miehesi voi maksaa sen jos paljaalla on kiva jyystää.
Jokainen syy kumittomuuteen mieheltä on tekosyy.
Vammaisen naisen elämän kokemuksia ja yleistä ihmettelyä. Höystettynä Googleasta randomisti lainatuilla kuvilla.
perjantai 23. syyskuuta 2016
tiistai 20. syyskuuta 2016
Rakastakaa toisianne
Olen pyrkint oleaan seuraamatta vellovaa kesukustelua stadilaisen nistin ja natsin (rimmaa kivasti) kohtaamisesta, jonka seurauksena toinene kaatui maahan ja sai aivotärähdyksen. Itse kuolema ei minua ihmetytä, koska se on itsellenikin ollut monesti millin päässä. Lopuksi jokainen alkoholisti ja narkomaani kokee enneaikaisen kuoleman, tämä on sinällään valitettavaa mutta ei siitä vielä henkirikosta saa aikaiseksi, eikä edes kuolemman tuottamusta. Aika monelta näyttää menneen se facta ,että kuolema koitaaa viimeistään 48 tunnin päässä kaatumisesta ohi, tämä olisi ensimäinen joka päätrauman vuoksi menehtyy viikon päästä.
Koska en ole narkkari enkä natsi (edelleen rimmaa) asia ei kuulu minulle.
Sen olisin voinut kertoa ,että kaduilla ei ole turvallista, eikä siellä kannata liikkua 18:00 jälkeen valoisalla tai pimeässä. Tämä ei riipu siitä mitä poliisi tai päättäjät sanovat,heillä on aseet ja turvamiehet. Ei myöskään ole sattumaa että perustin kotini jo kauan sitten maaseudulle jossa ei ole narkkareita eikä natseja, eipä silti ei täällä ole maahanmuuttajiakaan, eli kaikki riidan osapuolet ovat arjesta poissa. Olen aina kritisoinut suuria kasvukeskuksia joita perustellaan palveluilla, vaikka todellisuudessa palvelut ovat siellä missä kysyntäkin. Ei myöskään ole sattumaa, että olen 1990-luvulta asti pitänyt ajaessani auton ovia lukossa, sillä nykyaika ei ole turvallinen eikä Suomi lintukoto, on typeryyttä ajatella muuta. Jotekin kuuluu varmasti tähän aivovammaani, että varaudun kaikkeen olen aina varautunut ,en nyt maailmaloppuu, mutta noh.. poikkeustilaan. Sen takia minua ihmetyttää väittämät kun jotain sattuu, että "se olisi voinut sattua kenelle tahansa", ei voi edeleenkään. Tarkaavaiselle ihmiselle ei satu onnettomuuksia ja outoja tapahtumia, edelleen kyse on elämänhallinnasta.
Jos joku ihmettelee asettamaani "ulkonaliikkumiskieltoa" niin kyse on puhtaasta järjestä. Voi siinä olla pelostakin kysymys, mutta se on ennekaikkea järkeä, vammaisen järkeä siis. Se järki on kylmaa ja laseklmoivaa aina rationaalista se järki ei mielistele kansaa eikä lähimmäisisä, se on järkeä millä selvitään selämä loppuun asti ilman kauhuja ja murheita. Voi tulla shokkina mutta kadut eivät ole koskaan olleet turvallisia, ei 1940-luvulla eikä koskaan sen jälkeen. Ei ole väli oletko sekaisin viinasta,huumeista vai aatteista,sillä kaduilla on aina vaarallista. Minä jos joku sen tiedän kun olen kadulla asunut nuoruudessani (muuallakin kun Suoemssa). Kun kaupungissa keskittyy tarpeeksi voi ilmanssa tuntea vaaran väreilyn ilmassa, samoin kun metsässä olessa keskittyessään voi tuntee elämän ympärillään, tai siten nämä ovat vain vammaisen hallusinaatioita. Pitäkää huolta toisistanne ja itsestänne, kuolleena tai halvaantuneina ette voi auttaa toisianne.
Se piti vielä sanomani, että tuota mediaa ja sen alennustilaa kun katsoo sisältöineen, niin suosittelen myös tuollaisten medioitten kun Ylen,IS, IL ja muiden median seuraamisen lopettamista, kun eivät objektiiviseen uutisointiin pysty. Tuollainene jatkuva viha uutisointi synnyttää katkeruutta ja lisää vihaa, se tuhoaaa eikä rakenna. Medialla on verta käsissään, se on samaa verta kun on päättäjilläkin esimerkiksi pääministerilämme.
Ps.En voi olla tähän samaa vielä olla ihastelematta erään oppikirjan sensurointia jossa presidenttimme kauniinmpi puoli oli edustettuna ja se sensuroitiin pois. Tuli niin Saksa ja nazit heti mieleen. Millaienen "ihminen" käskee sensuroidea koulukirjoja(wsoy)? Katokaa Googlesta Niinistön ja Haukion kuvaa niin ehkä se selviää. Mahtavaa elää äärioikeistomaassa. Natsien kirjojen polttamisella ja Kokoomuksen kirjojen sensuroinnilla ei ole mitään eroa, aika on vain eri mutta teko on sama ja yhtä puhtaista lähtökohdista. Se on tätä tämän ajan sairautta jossa ihmsien arvo määritellään rahalla ja vallalla.
Koska en ole narkkari enkä natsi (edelleen rimmaa) asia ei kuulu minulle.
Sen olisin voinut kertoa ,että kaduilla ei ole turvallista, eikä siellä kannata liikkua 18:00 jälkeen valoisalla tai pimeässä. Tämä ei riipu siitä mitä poliisi tai päättäjät sanovat,heillä on aseet ja turvamiehet. Ei myöskään ole sattumaa että perustin kotini jo kauan sitten maaseudulle jossa ei ole narkkareita eikä natseja, eipä silti ei täällä ole maahanmuuttajiakaan, eli kaikki riidan osapuolet ovat arjesta poissa. Olen aina kritisoinut suuria kasvukeskuksia joita perustellaan palveluilla, vaikka todellisuudessa palvelut ovat siellä missä kysyntäkin. Ei myöskään ole sattumaa, että olen 1990-luvulta asti pitänyt ajaessani auton ovia lukossa, sillä nykyaika ei ole turvallinen eikä Suomi lintukoto, on typeryyttä ajatella muuta. Jotekin kuuluu varmasti tähän aivovammaani, että varaudun kaikkeen olen aina varautunut ,en nyt maailmaloppuu, mutta noh.. poikkeustilaan. Sen takia minua ihmetyttää väittämät kun jotain sattuu, että "se olisi voinut sattua kenelle tahansa", ei voi edeleenkään. Tarkaavaiselle ihmiselle ei satu onnettomuuksia ja outoja tapahtumia, edelleen kyse on elämänhallinnasta.
Jos joku ihmettelee asettamaani "ulkonaliikkumiskieltoa" niin kyse on puhtaasta järjestä. Voi siinä olla pelostakin kysymys, mutta se on ennekaikkea järkeä, vammaisen järkeä siis. Se järki on kylmaa ja laseklmoivaa aina rationaalista se järki ei mielistele kansaa eikä lähimmäisisä, se on järkeä millä selvitään selämä loppuun asti ilman kauhuja ja murheita. Voi tulla shokkina mutta kadut eivät ole koskaan olleet turvallisia, ei 1940-luvulla eikä koskaan sen jälkeen. Ei ole väli oletko sekaisin viinasta,huumeista vai aatteista,sillä kaduilla on aina vaarallista. Minä jos joku sen tiedän kun olen kadulla asunut nuoruudessani (muuallakin kun Suoemssa). Kun kaupungissa keskittyy tarpeeksi voi ilmanssa tuntea vaaran väreilyn ilmassa, samoin kun metsässä olessa keskittyessään voi tuntee elämän ympärillään, tai siten nämä ovat vain vammaisen hallusinaatioita. Pitäkää huolta toisistanne ja itsestänne, kuolleena tai halvaantuneina ette voi auttaa toisianne.
Se piti vielä sanomani, että tuota mediaa ja sen alennustilaa kun katsoo sisältöineen, niin suosittelen myös tuollaisten medioitten kun Ylen,IS, IL ja muiden median seuraamisen lopettamista, kun eivät objektiiviseen uutisointiin pysty. Tuollainene jatkuva viha uutisointi synnyttää katkeruutta ja lisää vihaa, se tuhoaaa eikä rakenna. Medialla on verta käsissään, se on samaa verta kun on päättäjilläkin esimerkiksi pääministerilämme.
Ps.En voi olla tähän samaa vielä olla ihastelematta erään oppikirjan sensurointia jossa presidenttimme kauniinmpi puoli oli edustettuna ja se sensuroitiin pois. Tuli niin Saksa ja nazit heti mieleen. Millaienen "ihminen" käskee sensuroidea koulukirjoja(wsoy)? Katokaa Googlesta Niinistön ja Haukion kuvaa niin ehkä se selviää. Mahtavaa elää äärioikeistomaassa. Natsien kirjojen polttamisella ja Kokoomuksen kirjojen sensuroinnilla ei ole mitään eroa, aika on vain eri mutta teko on sama ja yhtä puhtaista lähtökohdista. Se on tätä tämän ajan sairautta jossa ihmsien arvo määritellään rahalla ja vallalla.
lauantai 10. syyskuuta 2016
Ryssävihaa
Mistä tietää,että Suomessa on tiukat ajat? Media alkaa levittämään perustelematonta ryssävihaa. Uutiset ovat patenttisuudessaan niin naiiveja, että lapsikin tajuaa asiahteydet. Heikointa lienee se että tätä on harrastettu aina jopa ennen toista maailmansotaa, pelko on paras työkalu ihmisten hallitsemiseen. Nykyhallitus tunttuukin ottaneen Kekkosen aikaiset avut kaapista eli keppi ja porkkana on korvattu karahkalla ja ruoskalla. Sääliksi käy suomalaista näinä aikoina.
Kävin tuossa aikani kuluksi itäisessä Suomessa ihan rajalla asti ja yli, eikä missään mennyt tankkeja tai odottanut kuolaavia ja raiskaavia venäläissotilaita valmiina hyökkäämään (toisin kun on kerrottu) Suomeen ja voin kertoa, että etsin kyllä.
Mielipide vaikuttaminen median kautta ei ole mittenlään harvinaista joskin tällaisena aikana kun lähteitä on miljoonittain, se on melko turhaa. Älykkäät ihmiset hankkivat kokonaiskuvansa monista lähteistä, jolloin valheesta jää äkkiä kiinni. Mikä ryssävihan takana on niin nämä uutiset ovat maalle tyypillisiä hallintakeinoja. Media ei itsessään hallitse, (vaikka valtiomahdista puhutaan) mutta tuottaa kyllä maksettua sisältöä. Tällainen sisältö palvelee äärioikeisto puolueita kuten: keskustaa, kokoomusta ja perussuomalaisia. Toisenlaisena aikaakautena Venäjä esiintyy esimerkiksi myönteisessä valossa, mistäkö tästä kaikesta on kysymys kuuden miljardin tyrehtyneen Venäjänkaupan lisäksi?? No Natosta tietenkin.
(Nyt foliohattu päähän)
Nato on vähän kun tubberware tai oriflaem, siinä myydään tyhmille ylihintaista krääsää se on Nato pähkinnänkuoressa. Natottaminen eli Naton fanaattinen ihannointi on yleistä Suomessa varsinkin päättäjillä ja tämä saa suoraan vaikuteensa historiasta johon kuuluu juuri Venäläsisllä pelottelu. Rauhan ja demokraattian viestintuota on tänään NATO joka on pommittanut lapsia sänkyihinsä viimeiset 200 vuotta. Usa on lopulta vain teollisuuden johtama kehitysmaa, hillitön ihailu taas rakentuu pelkästää mediatietojen ja Amerikassa tuotetttujen elokuvien varaan, jossa maa esitetään vapauden vaalijana. Amerikkalainen vapaus on vain valitettavasti teräksen kylmää ja sitä jaetaan gramoittain niskaan jos ei meno miellytä.
Amerikkalaisesta älystä on hyvänä osoituksena heidän savuava taloutensa jota on hoidettu kun 1920-luvun Saksassa tai Zimbabwessa 2000-luvun alussa. Jos tuttustuu lähemmin "Amerikkalaiseen unelmaan", saa äkisti desin yrjöä suuhunsa. Suomessa tuo unelma on jo toteutunut täydellisenä tunnekylmyytenä ja rahan palvontana. Tästä Amerikan silmittömästä ja täysin kyseenalaistamattomasta hypestä jota meilläpäin Suoemssa esimerkiksi lähes kaikki päättäjät harrastavat, johtuu mediassa voimakkaana 1,6 vuotta jatkunut ryssäviha. Eli kyseessä on valtiokustanteista ostettua sisällöntuottamista jossa haluataan luoda riittävästi pelkoa jotta sadaan kansa tarpeeksi myötämielisksi NATO ajattelulle ja jotta kansalaiset saadaan mukaan samaan massahysteriaan ja hypeen johon ollaan itse sairastuttu.Ja juuri siitä lopuski on kysymys massahysteriasta, johon alkaa jo päättäjät itsekkin uskomaan. Meillähän on äärioikeisto vallankahvassa nykyään ihan presidenttiä myöten. Voisinkin sanoa, että isi haisee Natolta.
Kävin tuossa aikani kuluksi itäisessä Suomessa ihan rajalla asti ja yli, eikä missään mennyt tankkeja tai odottanut kuolaavia ja raiskaavia venäläissotilaita valmiina hyökkäämään (toisin kun on kerrottu) Suomeen ja voin kertoa, että etsin kyllä.
Mielipide vaikuttaminen median kautta ei ole mittenlään harvinaista joskin tällaisena aikana kun lähteitä on miljoonittain, se on melko turhaa. Älykkäät ihmiset hankkivat kokonaiskuvansa monista lähteistä, jolloin valheesta jää äkkiä kiinni. Mikä ryssävihan takana on niin nämä uutiset ovat maalle tyypillisiä hallintakeinoja. Media ei itsessään hallitse, (vaikka valtiomahdista puhutaan) mutta tuottaa kyllä maksettua sisältöä. Tällainen sisältö palvelee äärioikeisto puolueita kuten: keskustaa, kokoomusta ja perussuomalaisia. Toisenlaisena aikaakautena Venäjä esiintyy esimerkiksi myönteisessä valossa, mistäkö tästä kaikesta on kysymys kuuden miljardin tyrehtyneen Venäjänkaupan lisäksi?? No Natosta tietenkin.
(Nyt foliohattu päähän)
Nato on vähän kun tubberware tai oriflaem, siinä myydään tyhmille ylihintaista krääsää se on Nato pähkinnänkuoressa. Natottaminen eli Naton fanaattinen ihannointi on yleistä Suomessa varsinkin päättäjillä ja tämä saa suoraan vaikuteensa historiasta johon kuuluu juuri Venäläsisllä pelottelu. Rauhan ja demokraattian viestintuota on tänään NATO joka on pommittanut lapsia sänkyihinsä viimeiset 200 vuotta. Usa on lopulta vain teollisuuden johtama kehitysmaa, hillitön ihailu taas rakentuu pelkästää mediatietojen ja Amerikassa tuotetttujen elokuvien varaan, jossa maa esitetään vapauden vaalijana. Amerikkalainen vapaus on vain valitettavasti teräksen kylmää ja sitä jaetaan gramoittain niskaan jos ei meno miellytä.
Amerikkalaisesta älystä on hyvänä osoituksena heidän savuava taloutensa jota on hoidettu kun 1920-luvun Saksassa tai Zimbabwessa 2000-luvun alussa. Jos tuttustuu lähemmin "Amerikkalaiseen unelmaan", saa äkisti desin yrjöä suuhunsa. Suomessa tuo unelma on jo toteutunut täydellisenä tunnekylmyytenä ja rahan palvontana. Tästä Amerikan silmittömästä ja täysin kyseenalaistamattomasta hypestä jota meilläpäin Suoemssa esimerkiksi lähes kaikki päättäjät harrastavat, johtuu mediassa voimakkaana 1,6 vuotta jatkunut ryssäviha. Eli kyseessä on valtiokustanteista ostettua sisällöntuottamista jossa haluataan luoda riittävästi pelkoa jotta sadaan kansa tarpeeksi myötämielisksi NATO ajattelulle ja jotta kansalaiset saadaan mukaan samaan massahysteriaan ja hypeen johon ollaan itse sairastuttu.Ja juuri siitä lopuski on kysymys massahysteriasta, johon alkaa jo päättäjät itsekkin uskomaan. Meillähän on äärioikeisto vallankahvassa nykyään ihan presidenttiä myöten. Voisinkin sanoa, että isi haisee Natolta.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)