Koska en ole narkkari enkä natsi (edelleen rimmaa) asia ei kuulu minulle.
Sen olisin voinut kertoa ,että kaduilla ei ole turvallista, eikä siellä kannata liikkua 18:00 jälkeen valoisalla tai pimeässä. Tämä ei riipu siitä mitä poliisi tai päättäjät sanovat,heillä on aseet ja turvamiehet. Ei myöskään ole sattumaa että perustin kotini jo kauan sitten maaseudulle jossa ei ole narkkareita eikä natseja, eipä silti ei täällä ole maahanmuuttajiakaan, eli kaikki riidan osapuolet ovat arjesta poissa. Olen aina kritisoinut suuria kasvukeskuksia joita perustellaan palveluilla, vaikka todellisuudessa palvelut ovat siellä missä kysyntäkin. Ei myöskään ole sattumaa, että olen 1990-luvulta asti pitänyt ajaessani auton ovia lukossa, sillä nykyaika ei ole turvallinen eikä Suomi lintukoto, on typeryyttä ajatella muuta. Jotekin kuuluu varmasti tähän aivovammaani, että varaudun kaikkeen olen aina varautunut ,en nyt maailmaloppuu, mutta noh.. poikkeustilaan. Sen takia minua ihmetyttää väittämät kun jotain sattuu, että "se olisi voinut sattua kenelle tahansa", ei voi edeleenkään. Tarkaavaiselle ihmiselle ei satu onnettomuuksia ja outoja tapahtumia, edelleen kyse on elämänhallinnasta.
Jos joku ihmettelee asettamaani "ulkonaliikkumiskieltoa" niin kyse on puhtaasta järjestä. Voi siinä olla pelostakin kysymys, mutta se on ennekaikkea järkeä, vammaisen järkeä siis. Se järki on kylmaa ja laseklmoivaa aina rationaalista se järki ei mielistele kansaa eikä lähimmäisisä, se on järkeä millä selvitään selämä loppuun asti ilman kauhuja ja murheita. Voi tulla shokkina mutta kadut eivät ole koskaan olleet turvallisia, ei 1940-luvulla eikä koskaan sen jälkeen. Ei ole väli oletko sekaisin viinasta,huumeista vai aatteista,sillä kaduilla on aina vaarallista. Minä jos joku sen tiedän kun olen kadulla asunut nuoruudessani (muuallakin kun Suoemssa). Kun kaupungissa keskittyy tarpeeksi voi ilmanssa tuntea vaaran väreilyn ilmassa, samoin kun metsässä olessa keskittyessään voi tuntee elämän ympärillään, tai siten nämä ovat vain vammaisen hallusinaatioita. Pitäkää huolta toisistanne ja itsestänne, kuolleena tai halvaantuneina ette voi auttaa toisianne.
Se piti vielä sanomani, että tuota mediaa ja sen alennustilaa kun katsoo sisältöineen, niin suosittelen myös tuollaisten medioitten kun Ylen,IS, IL ja muiden median seuraamisen lopettamista, kun eivät objektiiviseen uutisointiin pysty. Tuollainene jatkuva viha uutisointi synnyttää katkeruutta ja lisää vihaa, se tuhoaaa eikä rakenna. Medialla on verta käsissään, se on samaa verta kun on päättäjilläkin esimerkiksi pääministerilämme.
Ps.En voi olla tähän samaa vielä olla ihastelematta erään oppikirjan sensurointia jossa presidenttimme kauniinmpi puoli oli edustettuna ja se sensuroitiin pois. Tuli niin Saksa ja nazit heti mieleen. Millaienen "ihminen" käskee sensuroidea koulukirjoja(wsoy)? Katokaa Googlesta Niinistön ja Haukion kuvaa niin ehkä se selviää. Mahtavaa elää äärioikeistomaassa. Natsien kirjojen polttamisella ja Kokoomuksen kirjojen sensuroinnilla ei ole mitään eroa, aika on vain eri mutta teko on sama ja yhtä puhtaista lähtökohdista. Se on tätä tämän ajan sairautta jossa ihmsien arvo määritellään rahalla ja vallalla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti