Sain vuosikymmen sitten elämän kamalimman hiivansieni-infektion. Lääkärit
selvittivät aikansa asiaa mutta hiiva vain jatkui ja jatkui, oli minun vuoroni.
Koska ajattelen asiaa väärin, niin päädyin heti oikeaan lopputlokseen (kuuntele saarna ensin).
Törmäsin hetki sitten miespuoliseen ystävääni joka kysyi ,että "mikä vitut naisten pimpissä on nykyään vialla kun alapäänkutina mainoksia ammutaan kokoajan telkkarista"? Vastaus on yhtä simppeli kun hoitokin.
Naisia pitkää tappaneet e-pillerit aiheuttavat sen, että keho menee epätasapainoon ja hiiva kierre on valmis. Muitaakseni itselläni mene kahdeksan kuukautta parantua tuosta infectiosta ja jouduin tunkemaan kapseleittan boulardia toosaani, mutta nyt ei ole vuosiin hiiva vaivannut.
Kysmys kuuluu ett kuinka tyhmä on ihminen joka syö hengevaarallisia e-pillerietä, jotka tekevät lapsetotmaksi lääkärin määryksestä ja miestä mielytääkseen? ..Ja sen päälle
vedellään hiivalääkkeet ja lapsettomuus hoidot..Kyllä se lääketehtaalle sopii.
Mielumin riskillä ratsastaen ja kumia käytellen kun se, että syön tuollaista kemikaalia mikä aiheuttaa veritulppia ja vähän vahingossa monelle ennen aikaista kuolemaa ja syöpää. Tehtailijat voivat itse syödä pillerinsä, E-pilleri on todellinen itsemurha pilleri, niin naiselle kun parisuhteellekkin.
Ei tarvitse lapsia odottaa jos on kiskonut e-pillereitä 80-luvulta , että siitä siskot boulardia pimppiin
ja jätetään ne toimimattomat kalliit hiivalääkkeet jotka syöksevät kehon pois balanssista kauppaan ja meno jatkuu. Mies voi käyttää kumia tai painua ulos ovesta, rikkaimmat voivat hankkia ehkäisytietokoneen tai miehesi voi maksaa sen jos paljaalla on kiva jyystää.
Jokainen syy kumittomuuteen mieheltä on tekosyy.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti