lauantai 10. syyskuuta 2016

Ryssävihaa

Mistä tietää,että Suomessa on tiukat ajat? Media alkaa levittämään perustelematonta ryssävihaa. Uutiset ovat patenttisuudessaan niin naiiveja, että lapsikin tajuaa asiahteydet. Heikointa lienee se että tätä on harrastettu aina jopa ennen toista maailmansotaa, pelko on paras työkalu ihmisten hallitsemiseen. Nykyhallitus tunttuukin ottaneen Kekkosen aikaiset avut kaapista eli keppi ja porkkana on korvattu karahkalla ja ruoskalla. Sääliksi käy suomalaista näinä aikoina.
Kävin tuossa aikani kuluksi itäisessä Suomessa ihan rajalla asti ja yli, eikä missään mennyt tankkeja tai odottanut kuolaavia ja raiskaavia venäläissotilaita valmiina hyökkäämään (toisin kun on kerrottu) Suomeen ja voin kertoa, että etsin kyllä.

Mielipide vaikuttaminen median kautta ei ole mittenlään harvinaista joskin tällaisena aikana kun lähteitä on miljoonittain, se on melko turhaa. Älykkäät ihmiset hankkivat kokonaiskuvansa monista lähteistä, jolloin valheesta jää äkkiä kiinni. Mikä ryssävihan takana on niin nämä uutiset ovat maalle tyypillisiä hallintakeinoja. Media ei itsessään hallitse, (vaikka valtiomahdista puhutaan) mutta tuottaa kyllä maksettua sisältöä. Tällainen sisältö palvelee äärioikeisto puolueita kuten: keskustaa, kokoomusta ja perussuomalaisia. Toisenlaisena aikaakautena Venäjä esiintyy esimerkiksi myönteisessä valossa, mistäkö tästä kaikesta on kysymys kuuden miljardin tyrehtyneen Venäjänkaupan lisäksi?? No Natosta tietenkin.

(Nyt foliohattu päähän)

Nato on vähän kun tubberware tai oriflaem, siinä myydään tyhmille ylihintaista krääsää se on Nato pähkinnänkuoressa. Natottaminen eli Naton fanaattinen  ihannointi on yleistä Suomessa varsinkin päättäjillä ja tämä saa suoraan vaikuteensa historiasta johon kuuluu juuri Venäläsisllä pelottelu. Rauhan ja demokraattian viestintuota on tänään NATO joka on pommittanut lapsia sänkyihinsä viimeiset 200 vuotta. Usa on lopulta vain teollisuuden johtama kehitysmaa, hillitön ihailu taas rakentuu pelkästää mediatietojen ja Amerikassa tuotetttujen elokuvien varaan, jossa maa esitetään vapauden vaalijana. Amerikkalainen vapaus on vain valitettavasti teräksen kylmää ja sitä jaetaan gramoittain niskaan jos ei meno miellytä.

Amerikkalaisesta älystä on hyvänä osoituksena heidän savuava taloutensa jota on hoidettu kun 1920-luvun Saksassa tai Zimbabwessa 2000-luvun alussa. Jos tuttustuu lähemmin "Amerikkalaiseen unelmaan", saa äkisti desin yrjöä suuhunsa. Suomessa tuo unelma on jo toteutunut täydellisenä tunnekylmyytenä ja rahan palvontana. Tästä Amerikan silmittömästä ja täysin kyseenalaistamattomasta hypestä jota meilläpäin Suoemssa esimerkiksi lähes kaikki päättäjät harrastavat, johtuu mediassa voimakkaana 1,6 vuotta jatkunut ryssäviha. Eli kyseessä on valtiokustanteista ostettua sisällöntuottamista jossa haluataan luoda riittävästi pelkoa jotta sadaan kansa tarpeeksi myötämielisksi NATO ajattelulle ja jotta kansalaiset saadaan mukaan samaan massahysteriaan ja hypeen johon ollaan itse sairastuttu.Ja juuri siitä lopuski on kysymys massahysteriasta, johon alkaa jo päättäjät itsekkin uskomaan. Meillähän on äärioikeisto vallankahvassa nykyään ihan presidenttiä myöten. Voisinkin sanoa, että isi haisee Natolta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti